Pondělí 18. 1. 2021
Nezapomeňte si přijít pro sešity!
Někteří musí ještě přinést to, co zapomněli (čtenářské karty, pracovní sešity, ...).
A někteří budou doplňovat chybějící cvičení....
ČJ
Velký PS str. 3, cv. 4, 5
str. 4, cv. 1 celé
Učebnice str. 56, cv. 7 + a)
Pátek 15. 1. 2021
Velký PS str. 3, cv. 2, 3
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/4-trida/podstatna-jmena-rodu-stredniho/vzory/cviceni1.html
Čtvrtek 14. 1. 2021
Zkuste s pomocí učebnice na str. 54 (žlutý rámeček nahoře) udělat ve velkém PS cv. 2, str. 2.
Velký PS str. 3, cv. 1 celé
VL
- 15. století (1415 - 1434)
- znak husitů - _______ (symbol rovnosti mezi lidmi)
- sídlo - město _________
- velitel vojsk - ______________ z Trocnova
- válka proti církvi (papežovi)
- __________- vojáci vyslaní papežem
- vysláno 5 křížových výprav - vítězství husitů
- zbraně - zemědělské nářadí, vozová hradba
- hymna - Ktož jsú boží bojovníci
https://www.youtube.com/watch?v=FhPy0TdNu9E&list=RDFhPy0TdNu9E&start_radio=1&rv=FhPy0TdNu9E&t=0
- rozpory uvnitř husitů - bitva u Lipan
- konec husitského hnutí
M
- do sešitu
Porovnej:
45 562 ______ 45 526
17 325______ 170 325
6 781 _______ 66 781
384 123 + 9 = 742 370 - 6 =
789 230 - 2 = 19 230 - 7 =
128 457 + 5 = 1 800 - 2=
Středa 13. 1. 2021
UČ - str. 53, 54 přečtěte si žluté a modré rámečky
Velký PS str. 2, cv. 3 +a), 4
Čtenářský klub je ve čtvrtek 14. 1. v 16 hod.
Logika je ve čtvrtek 14. 1. v 16,30 hod.
V pátek 15. 1. odevzdáváte sešity: ČJ - malý a velký sešit + pracovní sešit
M - malý sešit, Počítáme zpaměti
AJ - malý sešit
- přijďte v pátek do 13,30
- v pondělí 18. 1. si vyzvedněte sešity do 15, 30
uč. 2. díl str. 9/16 celé
9 / 18 zápis, výpočet, odpověď
Př
- dopsat živočichy do tabulky
Úterý 12. 1. 2021
Napište do školního sešitu podstatné jméno PYŽAMO ve všech pádech.
Potom vymyslete se slovem PYŽAMO příběh tak, abyste použili všechny vypsané pády . Příběh (i s vymyšleným nadpisem a ilustrací) pište do velkého sešitu.
Těším se na Vás!
Zbytek máte v mailu
M - G
OBDÉLNÍK - čtyřúhelník
- vrcholy - _________________________
- všechny úhly jsou __________________
- protější strany - ____________________
- sousední strany - ___________________
- doplň II nebo _I_:
AB AD (nakresli obdélník ABCD)
AB CD
CD AD
AB BC
(doplň do textu a opiš do sešitu)
Jan Hus
- kněz a profesor na univerzitě
- kázal v ______________ kapli v Praze
- kritizoval ___________, protože ___________________
- jel do ______________ obhájit své názory
- odsouzen a upálen 6. 7. 1415
- u nás vládl král ______________________
- stoupenci Husa si říkali husité
- usadili se ve městě ___________________
Pondělí 11. 1. 2021
UČ str. 51, cv. 11 do sešitu, u doplňovaných slov určete pád, napište jej nad slovo
Velký PS 2. díl - str. 2, cv. 1 - celé
Procvičování uč. 1. díl str. 60 / 1C, 2B, 9D, 10A
61/ 2A, 4C, 6B
AJ
Přiřaď správný překlad vět a opiš do sešitu:
I have a cold. -
My school isn´t in the village. -
The supermarket is next to a bookshop. -
I´ve got a sore throat. -
John is eating a snack. -
She is diving in the river. -
Don´t play outside. -
Bolí mě v krku. John jí svačinu. Potápí se v řece. Supermarket je vedle knihkupectví. Jsem nachlazený. Moje škola není ve vesnici. Nehraj si venku.
Pátek 8. 1. 2021
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/podstatna-jmena/kategorie/cviceni1.htm
Čtvrtek 7. 1. 2021
Trénujte určování pádů, to potřebujeme!
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/podstatna-jmena/pady-vlacek/prirazovani.html
UČ str. 49, cv. 5 do sešitu (nezapomeňte na pádové otázky )
Počítáme zpaměti str. 19/ 8 příkladů
18/ 8 příkladů
- slovní úlohy (zápis, výpočet, odpověď)
uč. 2. díl str. 4/ 10
5/ 15
Přítomný čas průběhový
1. - jen přidáme - ing
drink - drinking, eat - eating, play - playing
2. - slovesa zakončená -e (vynecháme -e)
dive - diving, dance - dancing, write - writing
3. - zdvojíme poslední souhlásku
swim - swimming, run - running, sit - sitting
What are you doing? Co právě děláš?
I am eating pizza.
Středa 6. 1. 2021
Velký PS - str. 39, cv. 3, 4 + a) do sešitu, 5, 6 + a) do velkého sešitu literatury
- najdi informace o Janu Husovi a vytvoř referát o něm
- pracuj ve Wordu a použij i obrázky (google obrázky)
- odevzdej do pátku 8. 1. (pošli jako přílohu na můj email)
Procvičování
uč. 1. díl str. 60/ 1A, 10E, 7C
61/ 1D, 2G, 3C, 4B
Úterý 5. 1. 2021
Velký PS - str. 37 je dokončená, nezapomeňte i na podúkoly a), b)
str. 38, cv. 7 zkuste sami, cv. 1 uděláme společně a ZOPAKUJTE SI PÁDOVÉ OTÁZKY
str. 38, cv. 2 (nezapomeňte určit pádové otázky - dopsat k doplněným slovům)
Růžovka - str. 23
Vyluštíte to? Zjistíte více?
-/.-./.. -.-/.-./.-/.-../---/...-/.
Napište a nakreslete do velkého sešitu (kdo, co, kdy, proč, jak,...)
PŘ
= živá a neživá příroda v určitém prostředí
- např. ekosystém lesa, louky, pole, lidských obydlí, vody, parku…
- přirozený (bez zásahu člověka) nebo umělý (vytvořen člověkem)
(vyber si jeden ekosystém a nakresli obrázek do sešitu)
PODZIM
- září (23. 9.), říjen, listopad
Změny v přírodě:
- stromy: __________________________________________________________________
- živočichové: ptáci -_________________________________________________________
savci v lese - ___________________________________________________
_______________________________________________________________
(vyhledej v uč. str. 24 - 25)
- piš do sešitu
Přítomný průběhový čas
Přelož:
I am sitting. Já sedím.
I am drinking tea. _______________
I am listening to music. ___________
I am writing. ___________________
I´m watching TV. ________________
I´m dancing. ___________________
I´m reading a book. _____________
Pátek 27. 11. 2020
Poslední! A budu hodná, jak jsem slíbila .
Opakujte si vyjmenovaná slova!
UČ str. 36, cv. 3 do sešitu (už to víte)
Velký PS str. 30, cv. 2, 3
Hotovo! Čtěte si, nachystejte aktovku a pouzdro a v pondělí i s výzvou do školy!
Čtvrtek 26. 11. 2020
POZOR, POZOR!
V mailu máte nový odkaz na MEET do nové učebny, sejdeme se tam!
Růžovka str. 20
Velký PS, str. 29, cv. 4
str. 30, cv. 1 + a)
UČ str. 36 - podíváme se na ni společně
Nakresli k větám obrázky (inspiruj se v uč. str.15 dole):
1. Don´t sleep.
2. Eat lots of fruit.
3. Don´t play trumpet.
4. Drink lots of water.
5. Go to school.
Písemné dělení
uč. str. 26 / 24 (3 př.) - zatrhni si číslo, aby bylo větší než dělitel
uč. 25/17 - výpočet + odpověď
24/13 (přečti si růžový rámeček nad úlohou)
Středa 25. 11. 2020
Přihlaste se do MEETu a navzájem se vyzkoušejte z vyjmenovaných slov
Stelďa, Mirďa - V
Robinek, Kája Š. - P
Ondra, Alička - M
Bártík, Nikča - S
Honzík, Adélka - L
Tobík, Kája H. - B
A úkoly:
Růžovka str. 19
Velký PS str. 28, cv. 4
str. 29, cv. 1, 2, 3
Dělení živočichů
- bezobratlí - motýli, blanokřídlí (včela, mravenec, čmelák), brouci...
- obratlovci - ryby - _______________________
- obojživelníci - ____________________
- plazi - _________________________
- ptáci - ________________________
- savci - _______________________
- obratlovci - kostra (páteř složená z obratlů + kosti)
- tělo - hlava, trup, končetiny (u některých chybí - plazi), ocas
lots of______ - hodně _______
lots of chocolate - hodně čokolády
Doplň do vět správná slovesa (vyber z nápovědy) a věty přelož do češtiny:
1. Don´t ________ lots of cola. ___________________________________
2. I _____________ a headache. __________________________________
3. Don´t ________ lots of chocolate. ______________________________
4. _________ to bed. ____________________________________________
5. _________ lots of fruit and vegetables.____________________________
(nápověda: have got, eat, go, eat, drink)
Úterý 24. 11. 2020
Růžovka str. 18
Velký PS str. 28, cv. 2, 3
Učebnice str. 35 - UDĚLÁME SPOLEČNĚ - cv. 5 do sešitu!!
uč. 24/ 14 (6 příkladů)
24/ 9 (3 příklady + zkouška)
- uč. str. 25
ROMÁNSKÝ SLOH
- v 11. stol
- rotundy a baziliky, kláštery, hrady
- většina se nedochovala do současnosti (zříceniny hradů, přestavěny na jiný sloh)
ZNAKY:
- silné kamenné zdi
- malá okna tvaru půlkruhového oblouku
- klenby podepřené silnými sloupy
- stěny s malbami
- tmavé místnosti
rotunda = malý kostelík kruhovitého tvaru
bazilika = větší kostel obdélníkového tvaru
(Nakresli románské okno - dej si do vyhledávače: románské okno a obrázky)
Najdi si pověst a převyprávěj ji.
O praotci Čechovi - Nikča, Áďa
O LIbuši a Přemyslu Oráčovi - Bártík, MIrek
O Bivojovi - Honza
Horymír a Šemík - Kája H., Alička
Král Ječmínek - Stelďa, Ondra
O Bruncvíkovi - Tobík, Kája Š.
Dívčí válka - Robin
Pondělí 23. 11. 2020
UČ str. 34, modrásek + cv. 3 do sešitu
Velký PS str. 28, cv. 1 + a), b), c)
Aj
Piš podle vzoru, kde se věci nachází:
Where is a shower? - in the bathroom
Where is a table? -
Where is a fridge? -
Where are the chairs? -
Where is a mirror? -
Where are the stairs? -
Where is a cooker? -
Where is a car? -
Příkazy x Zákazy
Drink the tea. Don't drink the tea.
Go to bed. Don´t go to bed.
Play football. Don´t play football.
Listen to music. Don´t listen to music.
Eat fruits. Don´t eat ice cream.
Vypočítej:
pětinu z 515 ..........515 : 5 =
třetinu z 96............
desetinu z 120.......
šestinu z 480........
polovinu z 512.......
Pátek 20. 11. 2020
Růžovka str. 17
UČ str. 33 - přečtěte si cv. 1 a splňte úkol a), d)
UČ str. 33, cv. 3 do sešitu
Literární úkol
Do velkého sešitu napište (píšete o knize, kterou právě čtete):
Název knihy:
Autor knihy:
Ilustrátor:
Překladatel (pokud kniha není od českého autora):
Vyberte si jednu z možností a úkol vypracujte do velkého sešitu:
1) Vyber si jednu postavu z knihy. Napiš, jaká tři přání by vyslovila, kdyby vylovila ZLATOU RYBKU. Můžeš i malovat
2) Vyber si jednu postavu z knihy. Nakresli nebo napiš, jaké jídlo a pití by jí mohlo chutnat nebo chutná.
3) Napiš, co by bylo, kdyby se hlavní postava z knihy náhle ztratila. Jak by příběh pokračoval? Kde by postava celou tu dobu byla?
Úkol splňte do úterý 24. 11.
Písemné dělení + ZK
vzor: 784 : 5 = 156 ZK: 156 780
28 . 5 + 4 ---zbytek
34 780 784
4
552 : 4=
964 : 5=
Čtvrtek 19. 11. 2020
Diktát
Růžovka str. 16
UČ str. 32, opět modrásek, opět přepsat do sešitu, opět vybrat dvě dvojice slov a vymyslet s nimi věty.
A vysvětlím Vám v MEETu nový úkol z literatury .
Písemné dělení.
87 : 6 =
93 : 5 =
431 : 3 =
648 : 2 =
Vymysli a napiš slovní úlohu na násobení nebo dělení. Zítra si ji společně vypočítáme.
Přečti si komiks v uč. na str. 13
Slovíčka 3. lekce (do sešitu)
doctor -
Drink this. -
Go to bed. -
I´ve got a ....-
headache -
stomach ache -
sore throat -
a cold -
What´s the matter? -
hot -
What can I do? -
Your eyes are red. -
Středa 18. 11. 2020
Sejdete se v MEETu?
UČ str. 31, cv. 2: děvčata první 4 řádky, kluci zbytek
Růžovka str. 15
Napište mi známku z tohoto diktátu :
https://skolakov.eu/cesky-jazyk/3-trida/vyjmenovana-slova-po-m/slovni-spojeni/cviceni5A.htm
A zkuste si zahrát proti robotovi. Kdo bude lepší?
https://www.umimecesky.cz/roboti-vyjmenovana-slova?source=explicitExercise
Pondělí 16. 11. 2020
Velký PS str. 27, celá (a diktát ve čtvrtek společně )
UČ str. 30, modrásek do sešitu, tentokrát stačí vybrat 2 dvojice slov a napsat s nimi věty
Růžovka str. 14
A stále čteme knihu, že? Také čtu...ale málo, chtěla bych víc...
Písemné dělení jednociferným číslem
- do sešitu, piš zbytek pod dělence (1. číslo)
42 : 8 = 65 : 9 =
21 : 6 = 85 : 8 =
Kdo si troufne, zkusí i dělení pod sebou: 482 : 2 = 966 : 6 = 585 : 5 =
uč. str. 23/ 7 - piš podle vzoru v učebnici
uč. str. 12 / modrý rámeček - číst a přeložit
Pátek 13. 11. 2020
Jazykolamy! Připravte je . Napište mi je do mailu.
Růžovka str. 13, cv. 1, 2, 3
UČ str. 29, cv. 4 napište do sešitu
Čtvrtek 12. 11. 2020
Budeme potřebovat Vaši knihu, nezapomeňte!
Vyjmenovaná slova vládnou - řady, slova příbuzná...
Do sešitu napište modrou tabulku z UČ str. 29, vyberte si 3 dvojice slov a napište s nimi věty.
PS velký str. 26, cv. 4 - jazykolamy si zkusíme říct
- rozděl slovíčka do sloupečků, podle toho, v jaké místnosti se nacházejí
kitchen living room bedroom bathroom hall
Opylení
= přenos pylových zrn z tyčinky na pestík rostliny stejného druhu
- opylovačí - hmyz, vítr
Oplození
- dochází v semeníku, kde je ukryté vajíčko
- ze semeníku vzniká plod
Plod - skládá se z jednoho nebo více semen a oplodí
------dužnatý (peckovice, malvice, bobule)
------suchý (lusk, oříšek, obilka)
Semínko = zárodek nové rostliny, který vyklíčí a vyrůstá jako nová rostlina
Dělení rostlin (podle užitku) - opiš schéma z uč. str. 14
Středa 11. 11. 2020
Dnes máme krásné datum - zjistěte, jaké pranostiky se s tímto dnem spojují, napište je do velkého sešitu (stačí 4) a přidejte jednu ilustraci .
A pravopis:
Růžovka str. 12, cv. 3, 4
PS velký, str. 26, cv. 1, 2, 3
- doplň do textu (uč. str. 24)
Život za vlády přemyslovských knížat
Lidé se usazovali na úrodných územích. Úrodná území znamená - _________________. Lidé se živili _________________________________ . Vznikla různá řemesla. S výrobky se obchodovalo na tržištích. Probíhal výměnný obchod. Výměnný obchod znamená - _________________________________________ . Prostí lidé bydleli v _________________________ , knížata a bohatí páni žili ______________________. Prostí lidé se oblékali do ________________ vyrobené z ____________________. Zámožní lidé se oblékali do ___________________ , jako jsou ________________ a ________________, dovážených z cizích zemí. Lidé byli negramotní. Negramotní znamená - ________________________________. Pouze kněží a mniši ručně opisovali knihy, vedli kroniky, záznamy o úrodě. Pravost listin se potvrzovala ______________.
První česká kronika
- napsána knězem ________________
- je psána latinsky
- obsahuje pověsti o našich dějinách (od příchodu praotce Čecha)
- napiš slovíčka pod sebe do sloupečku do sešitu, zítra si je přeložíme
cooker, toilet, sink, washbasin, lamp, wardrobe, stairs, mirror, shower, fridge, bookcase, bath
Úterý 10. 11. 2020
Opakovat si řady vyjmenovaných slov!!
Růžovka str. 11, cv. 2
PS velký, str. 25, cv. 2, 5
Středa bude v bílém! Pozdravíme Martina .
Na čtvrtek mějte připravenou knihu, kterou právě čtete.
Pondělí 9. 11. 2020
- pracuj do sešitu M-Š
Zopakuj si sčítání a odčítání:
uč. str. 18 / 6 (4 příklady)
Násobení pod sebou:
uč. str. 19 / 13b
Opakujeme převody jednotek:
uč. str. 16 / 106 (z každého sloupce po 2 příkladech)
Pro zábavu:
https://www.umimematiku.cz/strilecka-mala-nasobilka?source=explicitExercise
VĚTY TÁZACÍ:
Is there.......? Je ..........?
Are there......? Jsou........?
Where is.......? Kde je.....?
What is (What´s) .....? Co je.......?
Přelož věty do češtiny:
Is there the blue bug under the armchair? _________________________
Are there plants in the living room? _______________________________
Where is the green bug? _______________________________________
What is behind the TV? ________________________________________
Zdravím Vás po víkendu!
Opět nás čekají vyjmenovaná slova, ale nevadí, že?
PS str. 24, cv. 4
str. 25, cv. 1
UČ str. 28, cv. 3 - zapište si modrou tabulku do sešitu i do paměti. Se 3 dvojicemi slov vymyslete a napište věty!
A těším se na Vaše páteční záznamy .
Pátek 6. 11. 2020
PS str. 24, cv. 1, 2, 3 + poproste maminky, tatínky nebo starší sourozence o diktát na str. 23, cv. 8 a) + b) do školního sešitu . Opravíte si chyby a napíšete mi do mailu výsledek.
A tentokrát si kromě gramatiky vyzkoušíme opět něco slohového .
Byla bych ráda, kdyby se Vám podařilo vytvořit svůj denní rozvrh. Nachystejte si papír nebo blok a tužku a už od rána si zapisujte, co všechno děláte. Uvidíme, jak se Vaše dny liší. Zápis z celého dne potom přepíšete do našeho velkého sešitu a přidáte fotku nebo namalujete obrázek k některé části dne.
Např.:
6.40 vstávám, jdu do koupelny
6.50 uvařím si kávu a snídám
7.00 oblékám se a chystám se do práce
Čtvrtek 5. 11. 2020
Opět se spolu uvidíme v 10.00!
PS str. 23 CELÁ
UČ str. 27, cv. 1 - uděláme společně, podívejte se na žluté rámečky - všechno znáte? , zapište si dolní rámeček do školního sešitu. I s vykřičníkem!
- do sešitu M-Š (pište i stranu a cvičení, ať se v tom pak vyznám)
uč. 14 / 79 (10 příkladů, které jsme společně nedělali)
16/ 103 - výpočet a odpověď
PÍSEMNÉ NÁSOBENÍ
uč. str. 18/ 2 5 příkladů (jen vypočítej)
19/ 13 a) (nedělej zkoušku)
- přečti v učebnici str. 12
List
- obsahuje chlorofyl a probíhá v něm fotosyntéza
- různý tvar
- jednoduché a složené
Stavba listu: (nakresli str. 12)
Květ
- vyrůstá ze stonku pouze u kvetoucích rostlin
- slouží k rozmnožování
Části květu: (nakresli str. 12)
Vlastivěda
- přečti si učivo v uč. str. 22-23
Český stát - první Přemyslovci
- rod Přemyslovců nejmocnější v Čechách
- byli součástí Velkomoravské říše
- Bořivoj a Ludmila - pokřtěni na Velké Moravě
- po rozpadu VM se ujali vlády a založili Český stát (10.stol.)
- rozšíření křesťanství po celém státě
Kníže Václav
- moudrý a vzdělaný, usiloval o mír (platil za něj německému králi)
- zavražděn svým bratrem Boleslavem ve Staré Boleslavi
- prohlášen za svatého
- patron naší země (podle pověsti čeká se svou družinou v hoře Blaník, aby ochránil Čechy, až nám bude nejhůř)
Kníže Boleslav
- vládl po smrti sv. Václava
- razil stříbrné mince - denáry
- byl úspěšný panovník
Rod Slavníkovců
- druhý nejsilnější rod
- usilovali o vládu
- Přemyslovci přepadli jejich sídlo a všechny zabili
Středa 4. 11. 2020
ČJ - úkoly místo online výuky
PS str. 22 CELÁ
UČ str. 26, cv. 2 - přečtěte si text a splňte všechny úkoly (s mapou do VL, pište na papír) + úkoly z cv. 3 (také na papír), můžete i kreslit
- procvičuj násobení mimo obor násobilky na školákově (udělej alespoň 3 strany)
https://skolakov.eu/matematika/4-trida/nasobeni-a-deleni-mimo-obor-nasobilek/jablecne-hodovani/priklady1.htm
(Piš do sešitu)
Dělení mimo obor násobilky.
- dělence (první číslo) si rozlož
- počítej podle vzoru
39 : 3 = 10 + 3 = 13 (rozložila jsem na 30 a 9)
28 : 2 =
44 : 4 =
36 : 3 =
- když dělím 2, rozložím na 20 a zbytek
- když dělím 3, rozložím na 30 a zbytek
- když dělím 4, rozložím na 40 a zbytek........... a tak dále
32 : 2 = 10 + 6= 16 (rozložila jsem na 20 a 12)
45 : 3 = 10 + 5 = 15 (rozložila jsem na 30 a 15)
60 : 5 =
72 : 4 =
91 : 7 =
Pracuj s učebnicí str. 11 /obrázek:
Napiš do sešitu, jestli je věta pravdivá - true, nepravdivá - false:
There is a blue bug under the armchair. - _____________
There is a pink bug behind the TV. - _____________
There are two bugs in the drawer. - ______________
There is a green bug on the chair. -______________
Úterý 3. 11. 2020
OPAKOVÁNÍ STAVBY SLOVA
zůstávají úkoly z pondělka...
UČ str. 24, cv. 5, 6, 7 - DO 5. 11.
PS str. 21 - CELÁ - DO 3. 11.
Růžovka str. 29 - CELÁ - DO 4. 11.
Počítání zpaměti str. 17/ sloupec 57 ......12 příkladů
uč. str. 16/ 102 .... z každého sloupce po 2 příkladech
- piš do sešitu AJ
Slovíčka 2. lekce:
sofa -_____________
picture - ___________
armchair - __________
cupboard - __________
plant - ____________
drawer - ___________
under - ____________
behind - ____________
in - ______________
on - _______________
Další předložky:
UNDER = pod
There is a ball under the chair. Pod židlí je míč.
BEHIND = za
There are ghosts behind the sofa. Za pohovkou jsou duchové.
Pondělí 2. 11. 2020
Milí čtvrťáci,
opět se budeme potkávat v online hodinách tak, jak tomu bylo doposud.
Kromě toho uvidíte i na této stánce úkoly, které máte každý den dělat. Společně na MEETu si vždy nové věci vysvětlíme, cvičení vypracujete sami doma
Kdo nemá, vypracuje do sešitu:
Napiš do sešitu M-Š:
PROCVIČOVÁNÍ DĚLENÍ SE ZBYTKEM
uč. str. 15 / 95 (12 příkladů)
SLOVNÍ ÚLOHY
uč. str. 14 / 87, 88 (zápis, výpočet, odpověď)
...v zápise musí být otázka = co chceme počítat
Pátek 23. 10. 2020
Přejeme všem krásné prázdniny!
Čtvrtek 22. 10. 2020
Hezký den!
Připomínám dnešní úkol - vymyslet a napsat příběh s těmito slovy:
VYDRA, BEZZUBÝ, BRZIČKO, ROZZLOBENÝ, VĚJÍŘ, PĚNA, JAZYK
Středa 21. 10. 2020
Chválím Vás všechny za vydařenou češtinu .
A zítra opět makačka, diktátek, předpony, předložky a vyjmenovaná slova .
Úterý 20. 10. 2020
ČJ - těším se, těším, na Vaše úkoly . Učebnice, str. 22, cv. 3 do školního sešitu .
Napište jej co nejdříve, ať můžete jít ven, je krásně! Klidně s drakem. A vyfoťte se nám!
Pondělí 19. 10. 2020
moc Vás chválím za online výuku i za to, jak svědomitě plníte zadané úkoly!
Už si poradíme i s Kryštofem Kolumbem a matematikou .
Těším se na Vaše dopisy, postupně je tady všechny najdete.
Úkoly od paní uč. Jany:
AJ slovíčka přeložit do sešitu z kurzu DÚ Angličtina
- učit se zadaná slovíčka (1. a 2. lekce) i psát
M uč. str, 12/cv. 64 do sešitu M - Š (opiš a oprav)
Čtvrtek 15. 10. 2020
Přeji Vám všem hezký HNĚDÝ čtvrtek a chválím ty, kterým se dnes podařilo spojit a přijít na hodinu ČJ a M :-).
Pro další dny bude platit toto:
9.00 matematika, prvouka, angličtina (mějte po ruce učebnice a sešity),
10.00 český jazyk (nachystejte si tabulky, pracovní sešity a učebnice, pouzdro).
Pro vstup do učebny platí stejný odkaz na celou dobu. Najdete jej podle postupu: devět teček, učebna (ČJ nebo 4. ročník), v hlavním obrázku odkaz na MEET.
Těšíme se na oranžový pátek
Středa 14. 10. 2020
zítra, tedy VE ČTVRTEK 15. 10., se na Vás těším od 10.00 na setkání!
Bližší informace a odkaz máte v mailech .
Někteří se ještě musí správně přihlásit do kurzu Český jazyk 4. ročník .
Mějte se hezky!
Máte na sobě žluté barvy? Zítra jsme hnědí...
Úterý 13. 10. 2020
Dobrý den,
ráda bych Vás seznámila s distanční výukou na nadcházející období do podzimních prázdnin. Děti dnes dostaly zadanou práci do pátku 16. 10., v ČJ mají do pracovních sešitů vyznačená cvičení až do 23. 10.
Od pondělí se s dětmi spojíme přes Google Meet (je to podobné jako Messenger). Termín online hodiny jim dáme vědět předem. Budeme rádi, pokud dětem pomůžete, když to bude potřeba. Přihlašovací údaje mají vlepené do žákovské knížky (vzadu). Děti by měly každý den kontrolovat svoje gmaily. Pokud děti nemají přístup v dopoledních hodinách k počítači či tabletu, dejte nám, prosím, vědět. Chtěli bychom Vám to co nejvíce usnadnit, tak nevyžadujeme v tomto období posílání vypracovaných úkolů. Budeme doufat, že se 2. 11. znovu uvidíme ve škole. Pokud se vyskytne nějaký problém, neváhejte nás oslovit.
Další informace najdete průběžně na webových stránkách školy (aktuality, kalendář, domácí výuka).
Děkuji za spolupráci a trpělivost.